طراحی نمای آجری برای مغازه و فروشگاه ها

در زمینه فروش کالا، نما و دکوراسیون مغازه به عنوان اولین عامل جلب کننده توجه مشتریان، عمل می ‌کنند. نمای بوتیک یا فروشگاه توجه مشتریان را به خود جلب کرده و انگیزه خرید کردن را در آنها ایجاد می‌ کند. در میان متریال های بی ‌شماری که برای ویترین و نماکردن بوتیک ها استفاده می ‌شوند، آجر به ‌عنوان یک انتخاب بادوام و همه ‌کاره، طرفداران بیشتری دارد. چرا که نمای آجری ضمن پاسخگویی به تمام سلیقه ها و نیازها، در صورت به کارگیری صحیح، جذابیتی غیر قابل انکار را به وجود می آورد.

در ادامه با بیان راه های به کارگیری آجر در نمای داخلی بوتیک، به شما در ایجاد یک فضای جذاب و مشتری پسند کمک می کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

مزایای نمای آجری بوتیک

آجرها به دلایل متعددی برای نما کردن بوتیک ها، طرفدار دارند:

1. طول عمر بالا: آجرها به دلیل استحکام، مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی سخت، ضربه ها و سایش، کاربرد زیادی در صنایع دارند. گفتنی است به واسطه مقاومت بالای آجر، نمای آجری بوتیک برای سال ها حفظ شده و هزینه های نگهداری و ترمیم هم حداقل می شوند.

2. جذابیت و زیبایی: نماهای آجری زیبایی کلاسیکی را به نمایش می ‌گذارند. رنگ ها و بافت های طبیعی آجر هم حس اصالت و ماندگاری را ایجاد کرده و برای طیف وسیعی از مشتریان جذاب است.

3. انعطاف در طراحی: آجرها در طراحی نمای بوتیک، بسیار منعطف هستند. الگوهای چیدمان آجر در کنار طرح های متنوع این عنصر، امکان طراحی نماهای جذابی را برای بوتیک به شما می دهد.

نمای آجری بوتیک

ایده های منحصر به فرد برای نمای آجری بوتیک

ایده های خلاقانه ای مانند دیوارهای تاکیدی، طاق های آجری و کفپوش آجری در فضای داخلی یک بوتیک، می توانند جذابیت بوتیک را بیشتر کرده و یک تجربه خرید جالب را برای مشتریان ایجاد کنند.

  • دیوارهای تاکیدی: یک دیوار برجسته آجری حس گرما را به فضای داخلی بوتیک می بخشد. آجرهای سنتی و لعابی با دارا بودن نمایی زیبا، از بهترین انتخاب ها برای نما کردن دیوار بوتیک به شمار می آیند.
  • طاق های آجری: طاق هایی که با آجر ساخته شده اند، ظرافت و زیبایی را به هر فضایی می بخشند. از این سازه های آجری می توان برای قاب کردن یک قسمت نمایشگر، ایجاد یک محل نشیمن یا نما کردن ورودی اتاق پرو بوتیک استفاده کرد.
  • کفپوش آجری: آجرهای کف، برای مناطق پر تردد ایده آل هستند و تنوع رنگ طبیعی آنها، جذابیت بوتیک را افزایش می دهد.

ترکیب آجر با مصالح دیگر در نما کردن بوتیک با آجر

برای ایجاد یک نمای آجری زیبا برای بوتیک، می توان سایر متریال ها مانند چوب یا فلز را هم با آجر ترکیب کرد.

چوب:

ترکیب آجر با چوب فضایی گرم و دلپذیر ایجاد می کند. برای  ایجاد چنین ترکیبی در نمای آجری بوتیک می توانید از سازه ها یا پانل های چوبی برای برجسته کردن پنجره ها یا درب ها استفاده کنید. همچنین می توان از روکش چوبی در کنار دیوارهای آجری استفاده کرد.

فلز:

تضاد بین آجر و فلز، جلوه ای مدرن به نمای بوتیک می دهد. برای تکمیل آجرکاری نما، می توانید  از المان های فلزی مانند تابلوها، قاب ها یا سایبان ها استفاده کنید.

شیشه:

شفافیت شیشه، استحکام آجرها را تکمیل کرده و جلوه بصری زیبایی ایجاد می کند. پنجره ‌های بزرگ و درب های شیشه ‌ای، بوتیک را نورگیرتر کرده و در عین حال، امکان دیدن داخل بوتیک را برای مشتریان فراهم می کنند.


قیمت آجرنما

قیمت ایجاد نمای آجری بوتیک

هزینه ایجاد یک نمای آجری برای بوتیک، به پارامترهای مختلفی مانند دستمزد طراح، دستمزد استادکار، قیمت آجر و قیمت سایر متریال ها و مصالح بستگی دارد. در این میان، قیمت آجر به عواملی مانند نوع آجر، کیفیت آجر و محل خرید وابسته است.

جهت استعلام قیمت آجرهای مورد نیاز برای ایجاد نمای آجری بوتیک، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید آجر برای نماکردن بوتیک

ایساتیس، تامین کننده آنلاین مصالح ساختمانی، طیف گسترده ای از آجرهای مناسب برای نمای بوتیک را ارائه می دهد. گفتنی است، آجرهای ایساتیس در رنگ ها، بافت ها و اندازه های مختلفی موجود می باشد. جهت دیدن محصولات ما کافی است از صفحه محصولات وب سایت دیدن کنید. پس از انتخاب و سفارش آجر موردنظرتان، ایساتیس در سریع ترین زمان ممکن، سفارشاتتان را برای شما ارسال می کند.

سوالات متداول درباره نمای آجری بوتیک

  • چه نوع آجری برای نمای بوتیک مناسب است؟

انتخاب آجر مناسب برای نمای بوتیک به عوامل مختلفی مانند سبک بوتیک و بودجه بستگی دارد.

در سبک مدرن، آجرهایی با خطوط تمیز و ظاهری مینیمالیست، مانند آجرنما لعابی، انتخابی مناسب هستند. آجرهایی با ظاهر قدیمی ‌تر، مانند آجرهای قزاقی یا آجرهای نسوز هم انتخابی ایده آل برای بوتیک ‌های سنتی می باشند.

همچنین، آجرها در بافت ‌های مختلفی از جمله صاف، زبر و طرح ‌دار موجود هستند. انتخاب بافت آجر به سلیقه شما و سبک کلی بوتیک بستگی دارد.

قیمت آجرها هم از عوامل موثر بوده و می ‌تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. قبل از خرید آجر، حتماً بودجه خود را تعیین کنید.

نهایتا، آجرها در صورت استفاده در نمای بیرونی بوتیک، باید در برابر شرایط آب و هوایی منطقه شما مقاوم باشند. به عنوان مثال، اگر در منطقه ‌ای با بارش برف زیاد زندگی می ‌کنید، باید از آجرهایی استفاده کنید که در برابر یخ زدگی مقاوم باشند.

  • چگونه رنگ مناسب آجر را انتخاب کنم؟

رنگ آجر را باید با توجه به رنگ کلی نمای ساختمان و همچنین رنگ دکوراسیون داخلی بوتیک انتخاب کرد. رنگ ‌های رایج برای آجرنما قرمز، قهوه ‌ای، زرد، خاکستری و سفید می باشند.

  • آیا می توانم از آجر برای ایجاد منحنی استفاده کنم؟

بله، ایجاد نماهای منحنی با آجر با استفاده از تکنیک هایی مانند چیدمان حصیری امکان پذیر است.

نمای آجری بوتیک

خلاصه کلام

نمای آجری بوتیک به عنوان یک دعوت جذاب برای خریداران عمل کرده و بسیار بادوام می باشد. همچنین، با استفاده از آجر می توان هم نمای بیرونی و هم نمای خارجی بوتیک را بهبود بخشیده و ظاهری زیبا ایجاد کرد.

ترکیب ایده های طراحی نمای آجری بوتیک با سایر مصالح و متریال ها هم می تواند جذابیت نمای بوتیک را دوچندان کرده و یک تجربه خرید فراموش نشدنی را برای مشتریانتان رقم بزند.

 

نظر خود را برای ما ارسال نمایید