معرفی گران‌ترین و ارزان‌ترین آجر نسوز 1402

معرفی گران‌ترین و ارزان‌ترین آجر نسوز

آجر نسوز چیست؟

به مجموعه‌ای از آجرها گفته می‌شود که ساختار آنها از اکسید آلومینیوم و مخلوط کائولن و بوکسیت و کرونوم تشکیل می‌شود که دمای آن چیزی بین ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ درجه است از این آجرها برای درون کوره‌های ذوب فولاد مصرف می‌شود.   

 

معرفی گران‌ترین و ارزان‌ترین آجر نسوز

 

قیمت گذاری آجرهای نسوز به عوامل مختلفی بستگی دارد مثلاً مثل خاک استفاده شده رنگ سایز و کیفیت همه این در قیمت آجر تاثیر دارند این مقاله می‌خواهیم در مورد تمامی قیمت آجرها صحبت کنیم که کدام یک ارزان‌تر و کدام یک گران‌تر است.  

آجر به چه عواملی بستگی دارد خاک، بسته‌بندی، مواد اولیه، رنگبندی آجر، کیفیت و ساخت.

تمامی این عوامل در قیمت آجر نقش بسزایی دارند و قطعاً گران‌ترین آجر نسبت به ارزان‌ترین آجر کیفیت متفاوتی دارد.

ارزان‌ترین آجر

آجر پلاک نما این  آجر ارزان‌ترین آجر نما است که قدیمی‌ترین و رایج‌ترین آجر است که سایز آن ۳ سانتی‌متر است و تنوع رنگ و طرح زیادی دارد   و منظور از ارزان بودن دلیل بر بی‌کیفیت بودن آن نیست زیرا در این آجر مواد اولیه ارزانتری به کار گرفته شده و مدل ساخت آن به صرفه‌تر می‌شود.

گران‌ترین آجر نما

 یکی از عواملی که باعث گران بودن آجر نما می‌شود پختن آن است آن را با کیفیت‌تر و گرانتر می‌کند   و عامل دیگر آن رنگ آجر است نحوه پخته شدن آن را نشان می‌دهد.

آجر نسوز

آجر نسوز گران‌ترین آجر نما است چون آجری مدرن محسوب می‌شود و سایز و تنوع رنگی زیادی دارد و یکی دیگر از دلایل مهم آن این است که این آجر در برابر گرما و حرارت مقاومت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل آجر نسوز قیمت زیادی دارد.

 

گران‌ترین آجر نسوز

 

گران‌ترین آجر نسوز

از گران‌ترین آجرهای نسوز آجر مشکی می‌باشد که انواع مختلفی دارد و مشکی یک دست است بیشتر برای نماهای لوکس استفاده می‌شود.  

قیمت آجرها به چه چیزی بستگی دارد؟

  • رنگ آجر
  • برند آجر
  • سایز آجر
  • قیمت مصالح آجر
  • حجم فروش و سفارش آجر

قیمت هر متر آجر چقدر می‌شود؟

در مرحله اول باید یک آجر را در نظر بگیریم و یا انتخاب کنیم و نسبت به سایز یک آجر بقیه اندازه آجر ها را   محاسبه کنیم

شما می‌توانید برای محاسبه اندازه آجرها با مشاوران  شرکت ایساتیس در ارتباط باشید تا تعدادی مناسب خریداری کنید.

 

قیمت آجرها به چه چیزی بستگی دارد؟

 

ارزان‌ترین آجر نسوز

ارزان‌ترین آجر برای نما که   مشتری‌های زیادی هم دارد آجرهای قرمز است یا همان آجرهای انگلیسی که در رده ارزان‌ترین آجرها هستند.

سوالات متداول شما

چه آجری ارزان‌ترین قیمت را دارد؟ آجر انگلیسی یا همان قرمز 

چه آجری گران‌تر است؟ آجر نسوز در میان بقیه آجرها قیمتی بیشتری دارد زیرا هم زیبایی داردو هم در مقابل گرما و حرارت مقاومت بالایی دارد  

چرا آجر نسوز گران‌تر است؟ به دلیل اینکه این آجر تنوع رنگی بالایی دارد و خاک مرغوب‌تر و با کیفیت‌تری تولید می‌شود و همانطور که از اسمش پیدا است آجر نسوز است و در مقابل گرما مقاوم است.

کلام آخر

در این مقاله با یکدیگر به بررسی تفاوت قیمتی آجرها پرداختیم که چرا بعضی ارزان‌تر و بعضی گران‌تر هستند و توضیح دادیم که آجر چیست و همانطور که می‌دانید آجر یکی از مهم‌ترین ابزار صنعت ساختمان سازی است و باید برای خرید آن دقت کرد تا آجری با کیفیت مناسب خرید و همچنین باید برای خرید آن محاسبه آن را هم بلد باشید تا خریدی خوب داشته باشید یکی از گران‌ترین آجرها آجر نسوز است به دلیل کیفیت مواد اولیه و کیفیت ساخت و مقاومت آن در برابر گرما و ارزان‌ترین آجر هم آجرهای قرمز یا همان انگلیسی هستند و کیفیت آن قیمتی مناسب‌تر دارند که در همه جا استفاده می‌شود.

این آجرهای نسوز آجر مشکی گران‌ترین و لوکس‌ترین آجر به حساب می‌آید ولی در کل برای ارزان یا گران بودن آجرها یک نکته وجود دارد رنگ آن و سایز آن شما می‌توانید برای خریدی آسان و مطمئن از سایت معتبر ایساتیس که قدمتی چندین ساله دارد و کیفیت بالایی دارد از آن خرید کنید.

شرکت آجرنما ایساتیس ارسال به سراسر کشور دارند و با قیمتی مناسب و کیفیتی بی‌نظیر در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد و مشاوران ما برای راهنمایی و کمک به شما ۲۴ ساعته  پاسخگوی هستند.

با ایساتیس خونتو راحت بساز!

نظر خود را برای ما ارسال نمایید